Let's RS
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Præsentation

+3
Walddorf
xJigoku
Miko
7 deltagere

Go down

Præsentation Empty Præsentation

Indlæg  Miko Tors Feb 17, 2011 9:00 am

Hi peeps : D!

Her kan I så, skrive lidt om jer selv : D? - Så vi kan lærer hinanden lidt bedre at kende.
Det kan jo så være sådan noget som, navn, alder, interesser... You name it : D

Værsgo :3 ~
Miko
Miko
Admin

Antal indlæg : 723
Tilmeldt : 13/12/10
Alder : 31
Geografisk sted : Jylland.

Tilbage til toppen Go down

Præsentation Empty Sv: Præsentation

Indlæg  xJigoku Tors Feb 17, 2011 9:18 am

Yo peeps :3 !

i ved jo hvem jeg er ;p - Mia/Max
og i kender mig som Neko, eller mange af jer gør owo !! - and i was like WTF !
jeg fra Fyn.. Assnens xD... uhm på Vestfyn mere præcist
jeg lille (petite owo haha ) og mørkhåret.. tomboyish XD ?
eeeej, jeg aner ikke hvad jeg skal skrive om mig selv, det så dumt, at jeg faktisk ikke kan finde ud af det xD ?!

hvad vil i dog vide som i ikke allerede ved xD ?

aaaanyways, jeg cosplayer, jeg tegner og jeg dyrker taekwondo xD
jeg elsker Jung Yong Hwa, Satoshi, Agito/Akito (SOM JEG VIL COSPLAYE !!) - og Bel' - som jeg har glemt det fulden navn på owo <33

jeg stener ofte yaoi, det gør mig lidt freaky : x (overlev det ! <3)
ECT. O___O !
xJigoku
xJigoku
Admin

Antal indlæg : 548
Tilmeldt : 13/12/10
Alder : 31
Geografisk sted : Vestfyn

https://stardust.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Præsentation Empty Sv: Præsentation

Indlæg  Walddorf Tors Feb 17, 2011 9:26 am

Hej Very Happy
- egentlig troede jeg ikke at der var nogen der sådan rigtig vidste hvem jeg var herinde.. så ja.. jeg fik lidt af et chok xD .. haha.. men ja.. jeg er walle... eller i normal tale Lisa... men.. bare kald mig walle.. xD

uhm. jeg har rs'et siden.. æhm.. altid.. og elsker det virkelig.. jeg sutter til at være kvindelige chars. såå.. mandlige chars på 20+ er lige mig xD ...

eller cosplayer jeg... og gamer en masse xbox.. ._. I'm kind of a nerd XD .. ellers.. ja.. i kender mig jo.. sååe XD
Walddorf
Walddorf

Antal indlæg : 175
Tilmeldt : 17/02/11
Alder : 32
Geografisk sted : Falster

Tilbage til toppen Go down

Præsentation Empty Sv: Præsentation

Indlæg  Van Tors Feb 17, 2011 9:39 am

Aløøøøha Very Happy!
-Tror ikke rigtig nogen kender mig, fordi jeg kommer fra Færøerne *whoop whoop!* xD
Men ja, øhh, mit rigtige navn er Vanja, men bedre kendt som bare 'Van' (takket været Miko xD).
Jeg er 16 år currently, men fylder 17 den 1. April (I was born as a joke<3)

Jeg har rs'et i 3 år (begyndte i februar måned 2008), og det var på Arto (lol xD), dog er jeg ikke så god til det (ENDNU!).

I min fritid læser jeg en skide masse (mest fanfiction, siden jeg aldrig finder nogle gode bøger på Færøerne), skriver når min muse er villig til det, lytter musik (og synger, dog jeg er tonedøv xD) og så tegner jeg ind imellem owo.. Jeg har sådan set intet liv og sidder ofte på internettet Very Happy

Jeg er MEGA fan af Batman (dog mest af Mr. Joker og Dr. Crane<3), og lige nu kan jeg riiiiigtiiig godt lide X-Men (Faktisk bare Wolverine xD) og Prison Break :3
.. Hvis der er noget mere nogen af jer vil vide om mig, send a message, good Sir Very Happy
Van
Van

Antal indlæg : 290
Tilmeldt : 15/12/10
Alder : 30
Geografisk sted : Færøerne :D

Tilbage til toppen Go down

Præsentation Empty Sv: Præsentation

Indlæg  Miko Tors Feb 17, 2011 10:00 am

Jeg er Maria, og jeg hader efterhånden at nævne det navn, da jeg jo er vant til at blive kaldt Miko :3!
- You already know that.

Ehm... Jeg er meget indadvendt xD ... Men sammentidlig ærlig. Jeg hader at lyve! Men mange gange bliver det også ret problematisk, for så må jeg finde en måde at få sagt de hårde ting på, uden at såre folk... Hvilket jeg er ekstrem bange for at gøre o.o

I min fritid... Sidder jeg for det meste her, foran computeren... Hvor jeg har det bedst.. Også går Jeg til kinesisk en gang om ugen, men det slutter snart .-.

Ellers så ... Alt muligt andet xD - WTF, mange af jer kender mig jo, alligevel o.o


Miko
Miko
Admin

Antal indlæg : 723
Tilmeldt : 13/12/10
Alder : 31
Geografisk sted : Jylland.

Tilbage til toppen Go down

Præsentation Empty øhm øhm øhm hej folkens xD

Indlæg  Nelle Fre Apr 08, 2011 6:12 am

ehm ja mit navn er så rigtigt Jeanette men hader mit navn som pesten så folk kalder mig bare nelle xD

jeg kommer fra nordjylland Razz (derfor den syge humor xD) på nuværende tidspunkt er jeg så 22 (15 af sind) nok den ælste her som altid xD har rs'et øhm ja tror jeg har rs'et i godt og vel 4 år hvis ikk mere o.o

jeg er førtidspentioneret de fleste ved hvorfor og har ikk noget imod hvis du spørg til det det er ikk one big secret xD men det gør at jeg har ekstrem meget tid Razz det jeg så laver ud over at RS'e er nok male, tegne, passe mine dyr, se anime eller andre serier som big bang theory eller how i met your mother xD øhm hva laver jeg ellers jo spiller en masse psp/pc/ps2/wii spil xD *geek* selvom jeg nok kun har gennem ført 2 spil i hele mit liv owo (consentrationsvigt)

ellers er jeg ikk kun anime fan men os sådan noget som x-men osv xD (min fætter og bror har opdraget mig godt xD) tror ikk helt der er mere o.o hvis der er må i spørge xD
Nelle
Nelle

Antal indlæg : 98
Tilmeldt : 07/04/11
Alder : 35
Geografisk sted : Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Præsentation Empty davs xD

Indlæg  EmiTheMonster Tirs Apr 19, 2011 11:40 am

Hey folkens xD
umm... hmm.. Ja navnet er Astrid men bliver mest kaldt Emi xD
der er nok ikke særlig mange der kender mig herinde nok kun Mew og Miko xD

jeg kommer fra Falster xD umm i ved den ø neden under Sjælland? XD lol haha~ I kinda suck at things like this =w= yeah~ jeg har rs'et i ca 3 eller 4 år nu and kinda slowing down T_T

I min fritid læser jeg meget (fanfic's, andre bøger osv.) jeg elsker musik og kunne ikke se mit liv uden. JEG VILLE SERØST DØ UDEN!! lol~ jeg skriver også lidt selv, mest små historier hvis jeg har tankerne den rette plads.. jeg elsker sprog, er selvlært i lidt japansk, koreansk og liiidt kinesisk, meget lidt!

Jeg føler mig godt tilpas alene (foran computeren) men elsker også at være sammen med andre folk, familie og venner/veninder..

umm yeah I think that's it... o__o''
EmiTheMonster
EmiTheMonster

Antal indlæg : 30
Tilmeldt : 19/02/11
Alder : 32
Geografisk sted : Falster

Tilbage til toppen Go down

Præsentation Empty Kyu~

Indlæg  Minixira Lør Maj 14, 2011 9:33 pm

Ey guddies og gaddies!

Er ny her, men kender skam mere til RS / RPG end lige som så xD
Jeg har spillet Online Rpg siden jeg var 15 år (er 20 nu xD) Og det var for det meste været noget lign. den her form for RS bortset fra at man oftest gjorde det 2 & 2 og dermed gjorde indlæggende meget mere dybe og intense xD Fufufufufufu!!!!!
Jeg har tegnet og sunget siden jeg kunne gå og er nu vokset op og blevet integreret i det skønne anime/Manga/Dorama/Otaku - Miljø! Og jeg kan ærlig talt ikke kede mig! xD

Anyways det var lige en kort præsentation af Moi! så må vi se om ikke det bliver mere spændene med tiden ;b
Minixira
Minixira

Antal indlæg : 1
Tilmeldt : 14/05/11
Alder : 32
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Præsentation Empty Sv: Præsentation

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum