Let's RS
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Byond - Ny måde at spille rollespil på.

5 deltagere

Go down

Byond - Ny måde at spille rollespil på. Empty Byond - Ny måde at spille rollespil på.

Indlæg  SyncManiac Tors Feb 17, 2011 9:22 am

Hejsa alle sammen, navnet er Steffen Rasmussen, en ven af Mia, jeg har foreslået til Mia at bruge Byond et program istedet for at bruge et forum, det er ligesom MSN bare på en anden måde.

https://2img.net/r/ihimizer/img543/8394/byond.png
https://2img.net/r/ihimizer/img824/485/byond3.png
https://2img.net/r/ihimizer/img502/8396/byond4.png

Links til billedere.

Men som i kan se på billedere er det relativt nemt at bruge, jeg skal nok sørge for at serveren og det er oppe og gøre den privat så kun i kan joine, det er nemt og simplet.

Så vil gerne høre jeres meninger.
Very Happy

SyncManiac

Antal indlæg : 2
Tilmeldt : 17/02/11

Tilbage til toppen Go down

Byond - Ny måde at spille rollespil på. Empty Sv: Byond - Ny måde at spille rollespil på.

Indlæg  Miko Tors Feb 17, 2011 9:48 am

Altså ja... Siden skal nok være god nok i sig selv, men... Hvis man ikke kan se de forrige indlæg, så kommer jeg altså nok til at melde pas .-. ?

- Nogen peeps kan nok ikke se den hel stor problem i at skulle have en resume hver gang man lige er kommet på, men helt seriøs? - Bortset fra de mange flere forskellige muligheder med dialoger, hvordan skal man så kunne få et 'ordentligt' rs op at kører på den her måde? Det er jo ikke engang muligt bare at skrive sådan en kort indlæg engang i mellem man lige kigger forbi, for den forsvinder jo bare .-. ?
- Så vil folk der ikke er på særlige ofte, have en chance for at kunne være med D: ?

Og... Desuden så kan jeg godt lide at gå tilbage og skimte teksten nogle gange >...<
Miko
Miko
Admin

Antal indlæg : 723
Tilmeldt : 13/12/10
Alder : 31
Geografisk sted : Jylland.

Tilbage til toppen Go down

Byond - Ny måde at spille rollespil på. Empty Sv: Byond - Ny måde at spille rollespil på.

Indlæg  xJigoku Tors Feb 17, 2011 9:53 am

jeg synes, at det lyder som en fin idé oO
det genere ikke mig så forfærdelig meget ikke at kunne læse nogle af de forrige sider, glemmer man noget er det vel bare lige at spørge ^^ ? - men det er jo bare sådan jeg ser på det, så jeg har da tænkt mig at kigge lidt på det allerede på fredag oO ?

det er gjort på en måde som (i mine øjne) er enkel og lige til, men der ser ud til at det eneste lille minus er, at man ikke kan se de forrige sider D: ?

det jo bare at spørge, ne D: ?
xJigoku
xJigoku
Admin

Antal indlæg : 548
Tilmeldt : 13/12/10
Alder : 31
Geografisk sted : Vestfyn

https://stardust.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Byond - Ny måde at spille rollespil på. Empty Sv: Byond - Ny måde at spille rollespil på.

Indlæg  Walddorf Tors Feb 17, 2011 9:56 am

er enig med miko.. ._. ved godt at man bare kan spørge om resume.. men det ikke sjovt i længden... nu ved jeg ikke hvornår i andre normalt er på.. men det bare lidt..hvis man måske ikke er så meget på, så er det ikke så sjovt at der bare er blevet skrevet videre i et rs (godt være det ikke har noget med ens person at gøre), men tror bare man bliver hurtigt lost.. imo..

:3
Walddorf
Walddorf

Antal indlæg : 175
Tilmeldt : 17/02/11
Alder : 32
Geografisk sted : Falster

Tilbage til toppen Go down

Byond - Ny måde at spille rollespil på. Empty Sv: Byond - Ny måde at spille rollespil på.

Indlæg  xJigoku Tors Feb 17, 2011 9:58 am

ja, men meningen med rs er vel også et sted at man skal være aktiv så meget som man kan o: ?
- vi er på pretty much hele tiden faktisk, så et kort resume ville næppe blive det store problem ? - ellers kan man ha et andet rs til at kører til alle er på ?
xJigoku
xJigoku
Admin

Antal indlæg : 548
Tilmeldt : 13/12/10
Alder : 31
Geografisk sted : Vestfyn

https://stardust.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Byond - Ny måde at spille rollespil på. Empty Sv: Byond - Ny måde at spille rollespil på.

Indlæg  Walddorf Tors Feb 17, 2011 10:01 am

well.. nu går jeg jo på sådan en latterlig skole der på den ene side er spild af tid, så jeg sidder på hele tiden og på den anden side får vi eksamens opgaver og store projekter for... som tager flere uger... sååe.. det mega random hvornår jeg er på XD ...

men ellers.. hvis det kunne blive en valgmulighed.. så man kunne vælge om man ville være med i det her nye noget.. eller i det gamle noget.. ville måske være en ide?.. så man ej var tvunget til at skulle ha et resume hele tiden eller noget i den stil (bare brugt som eks XD :3 )
Walddorf
Walddorf

Antal indlæg : 175
Tilmeldt : 17/02/11
Alder : 32
Geografisk sted : Falster

Tilbage til toppen Go down

Byond - Ny måde at spille rollespil på. Empty Sv: Byond - Ny måde at spille rollespil på.

Indlæg  Miko Tors Feb 17, 2011 10:04 am

Beklager Neko... Jeg kan bare ikke se hvordan du skulle kunne få mig på den idé, jeg vil meget hellere blive her, hvor vi er nu o: - Så det sagt.
Miko
Miko
Admin

Antal indlæg : 723
Tilmeldt : 13/12/10
Alder : 31
Geografisk sted : Jylland.

Tilbage til toppen Go down

Byond - Ny måde at spille rollespil på. Empty Sv: Byond - Ny måde at spille rollespil på.

Indlæg  xJigoku Tors Feb 17, 2011 10:06 am

det er helt iorden Miko o_o ?
jeg synes bare at det er lidt nederen når ingen af os ha kigget på det endnu ?

man kan da ikke bare sige nej til noget man ikke har set på fordi man ikke kan se de forrige sider D: ?
xJigoku
xJigoku
Admin

Antal indlæg : 548
Tilmeldt : 13/12/10
Alder : 31
Geografisk sted : Vestfyn

https://stardust.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Byond - Ny måde at spille rollespil på. Empty Sv: Byond - Ny måde at spille rollespil på.

Indlæg  Miko Tors Feb 17, 2011 10:08 am

Jo, hvis det nu er vigtigt for en, kan man godt o: ?
Miko
Miko
Admin

Antal indlæg : 723
Tilmeldt : 13/12/10
Alder : 31
Geografisk sted : Jylland.

Tilbage til toppen Go down

Byond - Ny måde at spille rollespil på. Empty Sv: Byond - Ny måde at spille rollespil på.

Indlæg  SyncManiac Tors Feb 17, 2011 10:11 am

Jeg kan dog ikke se hvad fanden man skal bruge de forrige indlæg/sider til da man aldrig kigger på dem, hvis man er ny til RP'ed så læser man plottet og spørger hvor de andre er henne hvis der er forskellige steder i RP'ed, så læser man andres character ser på billedere bla bla bla, og så kører det bare, jeg kan ikke se pointen i at have de forrige sider, her bliver det hele gemt og forvaret og det kræver kun at i copy-paster alle jeres charactere over i byond i dens forum og så kører det bare ._. Det er simplet nemt og bruge, og så kan andre også joine, eller så kan jeg gøre den privat, men hvis andre skal joine bliver det på engelsk siden det er et engelsk program, men en ny char i et RP behøver jo ikke vide hvad der er sket, den char behøver kun at vide hvor de andre er osv, men hvis alle er med i det, er det jo ikke svært hurtigt at sige hvad der er sket osv osv osv. ._______. jeg har spillet det i 1½ år nu og jeg har ingen problemer haft.

SyncManiac

Antal indlæg : 2
Tilmeldt : 17/02/11

Tilbage til toppen Go down

Byond - Ny måde at spille rollespil på. Empty Sv: Byond - Ny måde at spille rollespil på.

Indlæg  Van Tors Feb 17, 2011 10:15 am

Jeg kan nu meget godt lide denne hjemmeside, for det er jo mega ustabilt når jeg er på, og jeg har muligheden for at læse hvad der er sket imens jeg ikke var på og alt owo ..
Ville elske den anden idé hvis jeg nu var mere online, men det at jeg hele tiden skal lave mine lektier (som oftes at skrive stile), og det at jeg må være lidt med mine venner (nogle af dem flytter her til sommers, og jeg vil gerne bruge lidt mere tid på dem end jeg har gjort de seneste 2 år >_<) forhindrer mig ret meget D: .. Og så bruger mor og mig den samme computer (takket være at min gamle laptop crashede for good D:), og hun bruger næsten lige så megen tid som mig på nettet D:
Så, jeg ved ikke helt owo..
Van
Van

Antal indlæg : 290
Tilmeldt : 15/12/10
Alder : 30
Geografisk sted : Færøerne :D

Tilbage til toppen Go down

Byond - Ny måde at spille rollespil på. Empty Sv: Byond - Ny måde at spille rollespil på.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum